Arhivă pentru 25 august 2010

25
aug.
10

Vrei o viaţă sexuală mai bună? VEZI AICI ce alimente te ajută să ai orgasm

Nutriţioniştii susţin că alimentaţia nesănătoasă bogată în grăsimi, abuzul de alcool şi ţigările ne afectează nu numai sănătatea ci şi viaţa sexuală.

Astfel alcoolul rafinat, fumatul intensiv şi ceaiurile relaxante ar trebui evitate înainte de o partidă de sex pentru că scad libidoul şi dau somnolenţă. Mai mult cei care beau excesiv ating mult mai greu orgasmul, iar ţigările scad dorinţa sexuală.Nutriţioniştii au însă şi veşti bune. Aştia au enumerat o serie de alimente care îmbunătăţesc libidou şi ajută în atingerea orgasmului.

Iată care sunt acestea:
-Şofranul- intensifică funcţiile senzoriale
-Rodia – pune sângele în mişcare către toate organele, inclusiv cele genitale
-Sparanghel- stimulează producţia de hormoni
-Bananele – hrăneşte muşchii, ceea ce duce la intensificare contracţiilor din timpul orgasmului
-Fisticul – aduce aportul necesar de grăsimi, zinc şi nutrienţi benefici vieţii sexuale

Alte alimente care îmbunătăţesc viaţa sexuală sunt eminţe de in, de floarea-soarelui, de dovleac şi mac, dar şi în cerealele integrale.

Reclame
25
aug.
10

De ce sa faci gimnastica in timpul sarcinii


Adio, dureri de picioare si kilograme in plus!

Starea de bine este esentiala pentru tine ca viitoare mamica. De aceea, in timpul sarcinii, greutatea corporala trebuie sa creasca, in medie cu 15 kilograme. Cu ajutorul exercitiilor fizice vei reusi sa-ti mentii greutatea optima si tonusul muscular. In plus, te vei simti foarte frumoasa pentru ca vei avea si un aspect fizic placut. O problema majora cu care te-ai putea confrunta in perioada sarcinii o reprezinta durerile de picioare, varicele si umflarea membrelor inferioare. Gimnastica este aliatul tau numarul unu in lupta cu toate aceste simptome chinuitoare. Pe masura ce burtica ia proportii si ai o greutate tot mai mare, vei reusi sa-ti protejezi coloana vertebrala tot prin miscare. Si durerile de spate vor disparea daca vei urma cu regularitate un program de exercitii fizice.
Copilul primeste mai mult oxigen

INTERZIS. Pe perioada sarcinii medicii recomanda renuntarea la sutien

INTERZIS. Pe perioada sarcinii medicii recomanda renuntarea la sutien
Gimnastica are un rol important nu doar pentru starea ta de sanatate, dar si a micutului din pantecul tau. „Cu ajutorul exercitiilor de gimnastica, circulatia sangelui este facilitata, copilasul primeste mai multe substante nutritive si oxigen, iar toxinele sunt mult mai bine eliminate”, spune kinetoterapeutul Camelia Petre. Exercitiile pe care trebuie sa le efectuezi in aceasta perioada sunt usoare si te ajuta sa suporti mai bine sarcina si chiar sa ai o nastere mai usoara. Aloca in jur de 15-20 de minute, de doua ori pe zi, pentru o binemeritata relaxare prin miscare.
Imbraca-te lejer si ai grija sa nu obosesti
Pentru tine gimnastica trebuie sa fie relaxanta, nicidecum obositoare. La fiecare sedinta trebuie sa ai fereastra deschisa pentru buna aerisire a camerei. Nu incepe exercitiile fara sa fii complet echipata pentru o asemenea activitate. In timpul sedintei de gimnastica trebuie sa fii imbracata cat mai lejer, sa nu porti sutien, ochelari sau pantofi. Si nu uita! Incepe gimnastica doar cand ai avizul medicului obstetrician.
Controlul pulsului si tensiunii, obligatorii
Daca esti intr-un stadiu avansat al sarcinii, nu face sport mai mult de 10 minute continuu. Fa pauze dese, iar per total, intr-o singura zi, ai nevoie de doar 20 de minute de miscare. Ideal este ca dupa fiecare repriza de efort sa-ti masori pulsul si tensiunea.
Exerseaza pozitii de travaliu

Exercitiile difera in functie de trimestrul sarcinii. De exemplu, in primele trei luni trebuie sa faci miscari usoare, in special de relaxare si respiratie. Evita exercitiile in forta pentru ca exista riscul de avort. Incepand cu trimestrul al doilea poti trece la exercitiile care intaresc musculatura pelvi-perineala, abdominala si fesele. Acestea sunt necesare atat pentru mentinerea sarcinii, cat si pentru o nastere usoara. „Urmand un program special conceput pentru gravide, vei exersa pozitii de travaliu, dar si metode de respiratie ce te vor ajuta in acele momente unice in care trebuie sa fii puternica si pregatita pentru a-ti intampina cu bucurie sufletelul mult asteptat. Programul contine exercitii pentru prevenirea si combaterea durerilor de mijloc, cresterea mobilitatii articulare, prevenirea umflarii mainilor si picioarelor, controlul greutatii corporale, reeducarea miscarilor respiratorii toracice si diafragmatice, astfel exersand respiratiile pentru travaliu”, mai spune kinetoterapeutul Camelia Petre .

Ce exercitii poti sa faci acasa?

– Stai in picioare cu mainile pe langa corp si membrele inferioare departate. Mergi inainte pe varfuri in timp ce ridici bratele si revino la pozitia initiala;
– Mergi cu mainile pe solduri si ridica spre piept, cate un genunchi. Te poti ajuta cu o minge;
– Stai intinsa pe spate cu mainile si picioarele intinse si putin indepartate de corp, cu o perna sub ceafa pentru ca umerii sa atinga solul, si una sub genunchi. Inspira si expira usor.
Fiecare exercitiu se efectueaza de trei ori iar dupa fiecare cinci minute trebuie sa ti se ia pulsul. Nu trebuie sa ai mai mult de 100 de batai pe minut.

SANATOS. Contrar parerilor generale, exercitiile fizice sunt chiar indicate pe perioada sarcinii

SANATOS. Contrar parerilor generale, exercitiile fizice sunt chiar indicate pe perioada sarcinii

Ce trebuie sa eviti cand esti gravida:
sarituri;
exercitii de forta;
contractii musculare bruste;
alergari pe distante lungi;
inot;
hipism;
parasutism;
schi nautic sau alpin;
maraton;
ciclism.

25
aug.
10

Vreţi balcon la parter? Libertatea vă spune ce acte aveţi nevoie ca să vă extindeţi spaţiul din casă

Staţi la parter şi vreţi să vă faceţi balcon? Nu ştiţi care sunt actele de care aveţi nevoie? Radu Opaina, preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Proprietari, vă spune ce autorizaţii şi aprobări trebuie să obţineţi pentru a vă face un balcon.
Balconul poate deveni un loc de relaxare / foto: Shutterstock
În primul rând, trebuie stabilit că pentru construcţia unui balcon la parter se utilizează, pe de o parte, proprietatea comună a asociaţiei de proprietari (faţada, micul trotuar de beton din jurul clădirii), dar şi proprietatea publică aflată în administrarea primăriei locale (porţiune din spaţiul verde, trotuarul circulabil). În acest scop, ca proprietar trebuie să obţineţi următoarele avize: cel din partea asociaţiei de proprietari, cel al comitetului executiv şi obligatoriu acordul proprietarilor direct afectaţi din vecinătatea spaţiului pe care se va construi balconul. Proprietarul trebuie să încheie cu asociaţia un contract de închiriere, de folosinţă sau de concesiune pentru spaţiul comun al asociaţiei pe care doreşte să îl utilizeze pentru interesul său personal, cu titlu gratuit sau contra unei sume lunare/ anuale.

Trebuie realizat un proiect tehnic

În al doilea rând, cel care vrea să-şi facă balcon trebuie să obţină din partea primăriei de sector sau a celei locale un certificat de urbanism, autorizaţie de construire şi un contract de închiriere şi utilizare a spaţiului de pe domeniul public, dacă este cazul.Pentru obţinerea autorizaţiei de construire se impune întocmirea unui proiect tehnic de către un arhitect autorizat.

Cursuri de administrator

Federaţia Asociaţiilor de Proprietari din România (FAPR) anunţă organizarea unui nou curs pentru administratorii de bloc, începând cu data de 11 septembrie. Cursurile durează 7 săptămâni şi au loc sâmbăta şi duminica. Înscrierile se fac până pe 10 septembrie la sediul FAPR din str. Sfinţii Apostoli nr. 44, sector 5. Detalii aflaţi la telefon: 021/33.55.232.




Blog Stats

  • 286.393 hits

Arhive

Adormirea Maicii Domnului Aghiasma Ajunul Bobotezei apa sfintita Biserica Buna Vestire Capul Sfantului Ioan Botezatorul Ce-i de făcut când soţii nu se mai înţeleg? cel intai chemat Ce putem face când apar necazurile în familie Ce simbolizeaza semnul Crucii savarsit de credinciosi? ce să fac?” cinstit de musulmani Cred Crucea ... Căsătoria dar „miluiește-mă” el nu suportă să audă niciodată De ce aprindem candele înaintea icoanelor? Despre pacat si boala Doamne DUMNEZEU Femeile mironosite Focsani frate fraților! Hristos Icoanele in cultul ortodox Ilie Inaltarea Domnului Inaltarea Sfintei Cruci - zi de post Ingerul pazitor Intampinarea Domnului Ispitele Izvorul Tamaduirii Izvorâtorul de mir Lunea Sfantului Duh Nasterea Maicii Domnului Nasterea Sfantului Ioan Botezatorul Noi Nu te atinge de Mine omule Petru si Pavel - sarbatoarea dragostei lui Hristos Piata Unirii Pocainta Postul Postul Adormirii Maicii Domnului Postul Sfintilor Apostoli Petru si Pavel Predica la duminica dinaintea Inaltarii Sfintei Cruci Predica la Duminica dupa Botezul Domnului Predică la Duminica a IX-a după Rusalii - Umblarea pe mare - Potolirea furtunii Preot Tudor Marin Rugăciune către Maica Domnului Rugăciune către Maica Domnului pentru potolirea întristărilor Rugăciune către Sfântul Înger Păzitor Rugăciune de mulţumire către Maica Domnului Rugăciune de mulțumire pentru binefacerile primite de la Dumnezeu răbdare Saptamana Alba Saptamana Luminata Sf. Ioan Botezatorul sfantul care aduce ploaia Sfantul Epitaf Sfantul Pantelimon Sfintii 40 de Mucenici Sfintii Petru si Pavel Sfinţenia Sfânta Cruce Să vă mărturisiţi şi să vă cununaţi la biserică Taierea capului Sfantului Ioan Botezatorul zi de post negru întocmai cu Apostolii “Maica Domnului “Miluiește-mă „Doamne Iisuse Hristoase „Părinte
Reclame